söndag 21 juni 2009

Rea!

Söndag morgon och Henny har gett sig av på REA. Japp, det är mairo som har sin rea idag. Ni vet den här inredningsaffären som är dyrast i södra Sverige;) Men det är ju rea.Fast det är så att Henny brukar inte hitta något med nedsatt pris och helt sonika får handla saker som har ordinarie prislapp:/ Men det är bara att hoppas på att hon har förnuftet påslaget. Och sen blir det ju faktiskt snyggt hemma också, för hon har riktigt bra smak( enligt mig) Så puss dig älskling, och ha roligt.


Elliot har insjuknat idag och ligger med feber. Nu har Oliver precis tillfrisknat, men då är det ju dags för näste man till rakning, stackare. Så inatt har det varit sex stycken i dubbelsängen. Två vuxna, två barn och två hundar. Fick gå ut och lägga mig i soffan, ryggen pallar liksom inte detta. Och Henny som hade lovat mig lite mys igår kväll. Ja jag blev helt ut klassad av Axel i helgen, han fick komma till fyra gånger. Fick ett sms där det stod att Axel fixade det på några nano sekunder, varvid jag svarade ja det är pappas pojk. Eller vad säger jag nano sekunder ähhh...
Det hoppas jag inte iallafall, får nog fråga Henny. Och sen får jag nog pucha henne att handla lite, jag menar så att hon blir på gott humör. Så kanske vi kan mysa lite ikväll istället;)
Nervös,Hoppfull och Mys sugen!






Inga kommentarer: