tisdag 23 juni 2009

Borås Borås!


I helgen blir det riktigt hektiskt. På söndag ska Axel och jag till Borås för utställning. Det ska bli riktigt spännande eftersom det gick fantastiskt bra sist i Hässleholm. Men denna gången är det jag som ska leda honom i ringen, jag hoppas att det ska gå lika bra som när Johanna-Louise gör det. Men men, vi får se. Kommer nog att åka helt själv, vilket också gör det lite spännande. Hoppas bara att vädret blir bra, jag har ju inget uppfödartält eller trimmbord att ta med mig.Det blir ett stort paraply och sen får jag nog ta med mig lillebror Pärs stora hundbur med hjul. Så Borås se upp, för vi kommer laddade till tänderna!

På lördag är det bilutställning Ronneby brunnsparken. Vilket passar mig perfekt som sitter själv med pojkarna hemma. Henny har tagit till flykt och åkt ner till Purtgarten för en tripp i bordershopen. Perfekt att bunkra upp med lite whisky innan semestern. På bil utställningen i år finns bägge mina bröder med sina mattsvarta amerikanare. Får ta kameran med mig och fota lite, sen lägger vi nog ut dem på bloggen, om det blir några bra bilder. Hoppas även att jag ska hinna gå runt lite på hundutställningen, titta och fota lite andra raser är ju aldrig fel. Men med ett antal utställningar i bagaget vet jag att det kommer bli svårt. Men vi tänker försöka!
Helgkul!



Inga kommentarer: