torsdag 18 juni 2009

Nattuggla!


Japp kan inte sova, då blir det att surfa lite på nätet. Kollar alla bloggar jag följer, tittar lite på hundar, mest mastiffer för tillfället men även alla DS hemsidor jag känner till. Kollar även Blocket, kanske hittar jag något jag inte behöver. Skulle jag hitta något är det alldeles för dyrt och jag har ändå inte råd. Sitter även och dreglar över gamla amerikanska bilar. Precis som om de är speciellt billiga för tillfället, men man kan ju alltid drömma . Axel har åkt iväg över helgen igen, så nu har jag ingen som ligger och trycker mig i sidan och tigger om kel. Ja han ska para sig igen, som stand in denna gången. Usch vad tråkigt det blir att bara sitta och slösurfa. Nej om jag skulle ta och försöka sova lite, kanske funkar det nu.
Trevlig Helg!








2 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Slösurfa mastiffer är aldrig fel. Den ddb du har med i inlägget var min Rutas bästa vän, fyra månaders skillnad & oj vad vi älskade han. Han somnade in endast fyra år gammal & vi saknar han än idag. Hoppas Axel får en massa söta bebisar såsmåningom & att ni andra får en helmysig midsommar.

/Lisa & liga

Macce o Anna sa...

KÖP BILEN!!!!!!!