söndag 14 juni 2009

Punk Rockers!

Sammy boy med tuppkam. Sam gillar egentligen AC/DC och Volbeat men diggar frissan. Och då är det klart att man passar på min sida.
Kalle balle med sin tuppkam. Kalle gillar egentligen BWO och Alcarzar, men det vill han inte erkänna för sina kompisar. Och då passar ju punkstilen rätt bra. Men Kalle jag vet att du är fångad av en stormvind och gärna dansar i neon;) Så bara våga vara dig själv och köp lite glitter.

Högst kam av alla hade Adde, den till och med gjorde så att han kom försent till kyrkan. Fick de slut på hårspray hos frisören eller. Men Addes tuppkam gjorde stort intryck på alla småpunkare iallafall. Och så var han ju lätt den trevligaste DJ punkaren jag varit med om, inte en ända låt var snabbare än leende guldbruna ögon. De är det nog många bröllopsgäster som tackar för;)


Och till sist Oliver Rammon. Jag vill ha en sån tuppkam som Adde, och det är klart han fick. Och sen ska vi lyssna på punk.Det blev Sheena is a punk rocker med Rammons, sen hörde han samma låt med She bang och då blev det favoriten. Ja Oliver lever verkligen ut sina Punk drömmar genom att sitta och lyssna på olika låtar. Just nu är det Pretty fly for a white guy med Offspring som är favoriten. Om det är speciellt punkit vet jag inte, men han är ju stencool. Och det är ju det som är hela grejen.
Metallpappa!



Inga kommentarer: