söndag 15 mars 2009

Helg aktiviteter!

Lördag och mamma åker med mormor till syster Fanny för lite mys i Sölvesborg. Då tar pojkarna och jag bilen och hämtar upp kusinerna, leklandet blir våran slutdestination. Perfekt för oss vuxna. Där är det bara att släppa in barnen, sen kan man sätta sig med en kopp kaffe och bara se hur de bränner all sin energi. Hade man åkt och badat så hade ens egen energi också varit i botten. Nej detta kändes som ett bättre alternativ när man är själv med pojkarna. Här badar i och för sig pojkarna, men det är i bollar och då behöver ju inte jag vara med och livrädda.
Lukas skulle så klart också klättra i den stora klätterställningen, tur då att han har så flinka föräldrar och en så stark storasyster, ja roligt det hade de vekligen. Jag sprang bara runt med kameran och fotade. Och när man springer och glor uppåt(ville ju hitta mina foto objekt) är det ganska lätt att tippa omkull andra barn som springer omkring. Minst tre ungar drattaderumpan, så jag fick några ilskna blickar från föräldrar. Men jag fick ju mina bilder:)
Helg pappa!

Inga kommentarer: