söndag 8 mars 2009

Fotboll!

Åhej!
Sen flyger vi!

Högt och snyggt!


Sen är det bara landningen kvar, den gick galant kan jag berätta. Efter såna här höga hopp kunde ju spelet inte misslyckas. 2 mål blev dagens facit, nytt rekord. Sen gör det inget att laget förlorade med 2-6, han gjorde ju 2 mål. Även om det ena var med hjälp av en solo raid där bollen låg i famnen. Jag skulle nog tippa att 6 av målen som gjordes i matchen innefattade lite eller mycket hjälp av händerna, dom är ju bara 4 år då är det inte lätt att ändra riktning på bollen med fötterna:) Sen var det Elliots tur, och vilken träning han gjorde. Först var det direktskott mot målvakt, och han sköt som aldrig förr. Sen kom matcherna. Elliot slet som ett djur, det är det enda jag kräver av honom. Och när han jobbar som jag säger, kommer även målen, 2 stycken. Även om det var menat som rensningar, så räknas de ju. Ja han var så stolt att han nästan sprack, jag också. Så nu längtar de redan till nästa söndag, de är ju on a roll.
STOLT!



Inga kommentarer: