fredag 30 januari 2009

Tråkigt !


Sitter hemma och har det trist. Oliver har också börjat bli sjuk, till skillnad från Elliot och Henny värkar hans åkomma ha satt sig på magen. Han var uppe i natt och spydde ner toalettgolvet, sen gjorde han det i sängen. Så det var att torka, bädda och tvätta hela natten, känner mig därför rätt hängig nu. Kan det vara så att whisky´n inte funkade igår och jag håller på att bli sjuk, det är nog tyvärr så..suck. Men jag är fortfarande rätt pigg så jag orkar att sköta om hemmet. Kanske, kanske är det bara trötthet, peppar peppar. Vi hoppas att mina Hälge krafter reder ut stormen. Vi sitter och surfar på youtube, pojkarna älskar att titta in lite olika saker. Speciellt starwars eller poliser, även transformers och lego är populära ämnen som måste kollas upp. Jag kollar helst upp lite musikvideos, lägger ut en av mina favoriter. En ballad av klass.
Tycker att en ballad passar nu när alla i familjen är hängiga. Det är nog världens för tillfället bästa ballad, och den är framförd live. Ståpäls varning även på denna!
Trött !

Inga kommentarer: