tisdag 27 januari 2009

P3 Guld!


Har suttit och tittat på ett antal galor så här i inledningen av 2009. Ingen har riktigt fått mig att mer en små le vid vissa inslag. Men en fredagkväll så visade de P3 guld på svt. Och döm av min förvåning, den var helt fantastiskt bra. För det första var det Anders Johansson som ledde galan, en personlig favorit. För det andra var musiken grym. Det är den första gala jag sett där alla framträdande var riktigt bra. Jag har tre favoriter som jag lägger ut, så såg ni inte galan kolla in dom.
John ME och Amanda Jensen gör ett grymt framträdande av John´s låt Love is my drug
Adiam Dymott gör debut, och vilken debut, rock´n roll i toppklass
Men bäst på galan var utan tvekan The soundtrack of our live med Second life replay. Så j-vla bra, ståpäls helt enkelt.
Musik älskare!

Inga kommentarer: