söndag 18 januari 2009

Söndag!

Då kör vi igen! Pojkarna svirade om till fotboll kläder för veckans träningspass. Oliver sa att han skulle sparka bollen till månen, så blev dock inte fallet men han sprintade på bra. Han har lärt sig att driva bollen i full fart vilket jag blev mycket imponerad av, det är inte många 4 åringar som klarar det. Han förklarade stolt att de beror på sina nya inneskor, de är så snabba så det ryker om dem:0) Elliot skulle på kalas efter fotbollen, så han sprang runt som Pippi Långstrump och undrade om det var slut snart(suck) När träningen var avklarad lämnade jag Elliot i bowlinghallen för barnkalas och Oliver hos farmor. Kusinerna var hos farmor och Oliver ville leka med Sam. Sen åkte jag tillbaka till barnkalaset, hade lovat värdarna att hjälpa till lite, där var iallafall 22 st 6-8 åringar. Det skulle jag nog inte gjort om jag vetat bättre, det var hemskt. Tvi vale för att försöka styra upp så många hyper aktiva barn, ett rent helvete helt enkelt! Men ungarna hade skit roligt!

Bortglömda idag blev alltså mina svart-silvriga bebisar. Men det blev lite pyssel ikväll när småhussarna hade somnat.Först fick jag kamma ut cirka 40 tjover, sen fick det bli en dusch med schampo/balsam för att reda upp deras lortiga pälsar. Nu ligger de bakom mig och väntar på att jag ska bli klar, massage väntar ju!

Familjedag!



Inga kommentarer: