onsdag 7 januari 2009

Oliver och jag!

Nu börjar skolan igen, så vi följde med Elliot ner bussen idag. Sen är det bara Olle, jag och hundarna kvar hemma. Henny började jobba idag också, 100% ska hon jobba nu. Känns både bra och dåligt. Ekonomiskt blir det ju ett riktigt bra lyft, men det betyder att killarna får längre dagistider och hundarna får vara själva längre. Svår balansgång.
Idag ska Oliver och jag bygga om polisstationen igen. Den är lite svår att leka med när man är 4 år, rasar liksom sönder om man är för hårdhänt. Men det är ju det som är bra med lego, det är bara att bygga upp igen. Sen ska jag nog sitta och dregla över min dröm kamera, canon powershot SX 1 IS. Skulle beställa mig en härom dagen, då var den slut:( Det är bara att vänta, är inne och kollar två gånger om dagen. Man vill ju inte missa om den skulle komma in. Det har gått mig på huvudet, precis som allt annat jag får för mig. Blir lite fanatisk helt enkelt.
Ett Åkesson dilemma, fråga alla som känner oss.

Hälge!

Inga kommentarer: