lördag 17 januari 2009

Lilla Julafton!

Fick min beställning från net on net härom dagen, man blir som barn igen. Det var en digitalkamera märke casio med långzoom och en massa andra finesser. Så nu får min gamla samsung gå i arv till Elliot. Nu måste jag bara lära mig kameran, så att man kan utnyttja dess fulla kapacitet.Tar nog ett tag, men det hoppas jag att det är värt. Köpte även en ny dammsugare. Efter att ha köpt två stycken av billigare variant på maxi, fick vi nog och uppgraderade modellen till en betydligt finare.Det måste bara löna sig, för den sammanlagda livslängden på maxi modellerna var knappt 1 år. Köpte även en extern hårddisk. Datorn håller på att krabba
så jag vill inte ta några risker med mina fotografi och filmklipp. Det skulle vara förödande om de försvann. Så nu har jag lagt över allt på den nya hårdisken, sen är det bara att omformatera datorn och hoppas att den blir betydligt bättre. nu ska jag träna lite med den nya kameran, måste ju bli expert.


Prylgalen!









Inga kommentarer: