måndag 1 december 2008

Julkrubba!

I går var det första advent, och pojkarna var i pysseltagen. Pappa låg ju fortfarande utslagen efter magåkomman, så mamma fick aktivera dem lite. Det blev en hel hög med teckningar till sin sjuka far, och så blev det den här fantastiska julkrubban. Eller som Oliver förklarade för sin pappa. Det är en polisstation med stora raketer också:) Tur att ni finns pojkar, annars hade jag fortfarande varit liggande! Nej nu är det bara att resa sig och åka till jobbet, har inte råd att vara sjuk längre så här i jultider. Och så missar man en massa kul saker, som fisketur med Jonte i lördags, Första träningen med hockeybockey gänget idag. Fast! Det kommer fler tillfällen, och då ska jag minsann vara frisk(hoppas jag)

Arbetaren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Va roligt mer julpyssel. Det saknar jag. Kommer inte att sätta upp några tomtar iår, inte i denna lilla lyan. Kanske blir pepparkaksbak i helgen. Nu har snön försvunnit från huvudstan. Trist:(
Jag var i globen igår och tittade på hästarna. Hade riktigt kul.
Hoppas ni blir friska snart.
Ha det bra allihop!!
Kram