fredag 19 december 2008

1 år sen!

Fotnot: Trollet heter Trulle! Elliot och Oliver skällde ut sin pappa idag när vi skulle åka till fritids respektive dagis. De var inte alls sugna på att åka hemifrån Och vem fan är det, jag hade mycket hellre varit hemma fredag eftermiddag. Fast man ska väl vara glad att man har ett jobb i dessa tider. Efter utskällningen kände jag mig lite nere, tur då att jag har två pojkar till, dom är aldrig arga på mig. där är det bara happy hela tiden. I december är det 1 år sedan jag tog med mig sötnosen Axel hem. Och vilken fullträff det blev. Han fyllde ett tomrum som vi inte trodde fanns. Max fick en lekkamrat, vilket underlättade för mig. Vi har blivit bitna av hundutställning, vilket har visat sig vara skitroligt( en hobby till precis som jag inte hade nog med hobbys) Och Axel är en riktig kelgris, och vem älskar inte det. Det är ju det man hoppas på när man köper hund. Max är också kelig men bara ibland. Nej det har blivit så lyckat att jag går i köpa hund tankar igen, men vi har så mycket annat att stå i till våren, så det får vänta, iallafall i ett halvår:)

Hundbiten!

Inga kommentarer: