söndag 7 december 2008

Julbord!

Efter en hektisk hel dag i Karskrona city, med shopping och de verse saker, var det skönt att möta upp the old boys för en julmiddag. Hade missat de två senaste julborden, så i år skulle jag bara dit. Trotts förkylning och hals ont mötte jag upp gänget utanför café o matsalar, Henny fick stanna hemma med Oliver som också hade feber och var förkyld. Men! det blev en riktigt trevlig kväll, lagom med dricka och en massa nostalgi prat. Maten var också alldeles förträfflig, Håkan hade verkligen dukat upp med ett lyckat julbord(kan jag rekommendera till nästa år) Idag därimot känner jag mig lite sämre i halsen, låter som jag svalt en tupp eller har hamnat i målbrottet igen, så nu gäller det att kurera sig med te och lite andra lenande preparat.

Bonnie Tyler!

Inga kommentarer: