söndag 14 december 2008

Hundträff+Julgran!


Söndag och jag fick faktiskt ta en liten sovmorron, tack för det min älskade familj. Sen var det dags för avfärd till Näsum för hundträff, jag älskar verkligen hundar så varje tillfälle att träffa andra hundar och hundförare är ett rent nöje. Idag var det ungefär 13 st d/s och en whippet. Whippeten eller Matte som han heter är Ziss senaste hund, hon ville ha en hund som hon slapp trimma, det enda man behöver är en liten trasa. Henny blev störtkär i honom, han är så nät och söt sa hon. Jag berättade inte att om det blir något annat än en d/s så blir det en stor hund, kanske lika bra att inte säga det heller. Hundarna tyckte att det var jättekul, och Elliot och
Oliver tyckte att det var ännu roligare. Vi skulle ju till MC Donalds efter, och sen skulle vi ju inhandla årets gran. Så när vi kom hem hade ungarna full show med att klä granen, och det gjorde dom. Sen tog Henny vid och klädde om hela granen, är man perfektionist kan ju granen inte se ut hur som helst:) Nu ska vi dricka lite vinglögg och titta på granen, eller jag glor nog på TV´n i stället!
Engagerad!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för sällskapet idag,,alltid lika trevligt att ha er här..)
Vilken fin julgran ni hittade.
Ha en fortsatt skön kväll i soffan.
Kram Ziss & en trött flock

Anonym sa...

Hehe.. jasså ni har två hundar istället för julbockar framför er gran:)Dem ser så söta ut.
Kram Nettan