lördag 29 november 2008

Min tur!

Så klart att jag fick mag sjukan, jag måste ha världens sämsta immun försvar, får precis allt ungarna har. Jobbar kollegorna måste vara lagom trötta, på min frånvaro vid detta laget. Men vad ska man göra, jag kan ju inte gå magsjuk till jobbet och smitta alla andra. I allt mitt elände har jag lyckats att hitta något positivt. Jag har haft tid att titta ikapp mina favorit serier Heroes och Prison break. 10 avsnitt Heroes och 12 prison break, så nu är det bara Lost jag ska komma ikapp. Inte så populärt hemma bara, men är man sjuk måste man vila. Jag hoppas att jag känner mig lite bättre till imorgon, kanske kan jag till och med gå till
jobbet. Det vore kanske lite långsökt att hoppas på, men hoppet är det sista som överger en!


Hoppfull!


Inga kommentarer: