fredag 14 november 2008

Leka Hund!


Idag är jag själv hemma med Mad Max. Vi tog en extra lång runda för att kompensera att lekkamraten Axel är iväg. Jag märkte direkt när jag öppnade dörren att det var något som saknades, Max och Axel brukar göra några schnauzer rusningar över gräsmattan och brottas lite innan vi går iväg på promenaden. Men idag stog Max bara och tittade frågande på mig. När vi sedan kom hem trodde jag att det bara var att sätta igång att jobba, men nej. Då tog Max ett fast tag om mina jeans, nähä nu får du allt brottas lite med mig, har du skickat iväg min kompis får du allt ställa upp som stand in. Så det var bara att gå ner på alla fyra och leka hund, det blev en kamp på ungefär 40 min, sen blev han trött på att inte vinna. Nej nu är jag lite sen upp till semesterjobbet, 40 minuter rättare sagt.
Top Dog!

Inga kommentarer: