söndag 23 november 2008

Önskelista!

Jaha tomten då var det dags för önskelista från Åkessons, Så det är bara att vässa pennan och skriva ner.

Henny önskar sig en stor jädra diamant ring! Men sen ångrade hon sig och ville hellre ha en Dodge ram. Och sen ändrade hon sig igen.....men då sa jag, Diamant ring blir det!



Oliver var lätt att fråga. Han vill ha en traktor, han vill alltid ha en traktor. En riktig då eller, frågar jag honom? en leksaks, den låter inte så högt svarar han.



Elliot är precis som mamma, bara lite billigare. Han velade länge innan han svarade att han ville ha en polisdräkt. En polisdräkt? Han har önskat sig digitalkameror och videokameror, och nu vill han ha en dräkt! Nej pappa jag vill ha en massa playmobile, kommer han på i sista minuten, så det får det bli!


Max önskar sig en snygg tik. För nu när Axel har fått komma till, så har han blivit lite avundsjuk, och varit ännu mer frustrerad än vanligt.






Axel önskar bara att vinna sina cert, så att han vid slutet av nästa år kan kassera ut sin champion rosett. Det ska vi se till att han får.


Jag vill ha en Pontiac GTO-69. En mattsvart hade varit perfekt, då hade jag matchat brödernas amerikanare. Hoppas du kan fixa detta lagom till den 24 december, annars kommer jag att ha en massa besvikna familjemedlemmar.
Vi tror på Tomten!

Inga kommentarer: