fredag 14 augusti 2009

Trötta!

Så har äntligen vardagen dragit igång. Henny jobbar, jag jobbar och pojkarna går på dagis respektive fritids. Med all aktivitet som detta medför är vi allihop rätt så slut när vi kommer hem. Pojkarna somnar i sina egna sängar före klockan 20:00, och hade inte jag haft hundarna hade jag också somnat vid den tiden. Därför blir det inte så mycket gjort för tillfället, orkar inte ens att blogga. Det finns helt enkelt inget intressant att skriva om. Men till helgen ska jag följa med svärfar till corvette träff i Småland, jag hoppas att det blir en höjdare och kanske ger mig lite material att skriva om. Vi får se, Fredagen är iallafall uppbokad för arbete på Tarkett. Och vem vet kanske händer det något roligt på jobbet idag. Man ska aldrig säga aldrig!
Sömnig!

1 kommentar:

Åkesson sa...

Du behövs nog för att sänka medelåldern på träffen med 20år ;)