onsdag 15 juli 2009

Trimma hund!

Pappa jag klipper Axel. Mmm,öhh VA! NEEEJ!!! Detta fick jag höra när jag satt och drog pälsen av Max. Min älskade 4 åring Oliver ville hjälpa sin pappa, och tog sig friheten att sätta ett ordentligt jack i min utställningshunds bakre benhår. Om mina barn bara kunde hjälpa mig med saker som att städa upp efter sig eller hålla sams, men nej vi ska hjälpa till med saker som är absolut olämpligt. Som att trimma en utställningshund eller skära grönsaker med kökets vassaste kniv. Eller som Oliver bestämt förklarade, du har aldrig sagt att jag inte fick klippa Axel. Då spelar det ju ingen roll att jag har förbjudit honom att andvända mina trimsaxar en miljon gånger. Nej jag har aldrig sagt att han inte får klippa Axel, och då är det ju inte lätt för en 4 åring att förstå. Det är bara att hoppas att det hinner växa ut till utställningen i Ronneby.



Familjen Trim!

Inga kommentarer: