söndag 19 april 2009

Nödblogg!

Perfekt att pojkarna lär sig att gå med hundarna. Det kommer att behövas framöver, har ju tänkt mig ett par djur till. Hundarna därimot tyckte det var lite väl lågt tempo på promenaden, så då får man dra så luftflödet nästan försvinner. Men pojkarna har sett pappa rycka i kopplet och skrika fot, så det praktiserades flitigt:)
Ingen sill idag pappa. Det är mycket märkligt, här tar jag med mig Elliot på tur efter tur, men inte så mycket som ett litet napp. Tro fan att han börjar tycka att fiske är det tråkigaste som finns. Men snart invaderar sillen skärgården, och då får jag tvinga med honom igen.

Om inte fisken vill ha dessa läckra skinande sakerna så tar gärna jag dem. Hade smakat smaskens.


Vår städning vid stugan. Problemet är bara att en liten bullterrier dam tycker att det är mycket roligare att leka med borsten och krattan. Ja då får man försöka finta henne lite. Inte alls lätt, fråga Henny.
Våren är på intågande. Bad Elliot fota denna lilla blomma. Och det gjorde han med bravur. Nu vill han inte ha min gamla samsung kamera längre, nu ska vi ha en dyr och fin. Hmm tur att han inte fyller år för än i december.

Fiskare eller stugägare? Hoppas på stugägare, för nu får det vara nog med turister. Tro fan att vi inte får något med en sån fisketurism som det har varit i år. Jag har aldrig varit med om något liknande, men det beror kanske på att vi tillbringade hela påsken på havet.
Livsnjutare!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Lämnar ett litet avtryck från en av Axels små söner.
Titta gärna på vår blog:
http://pixifrankdandy.blogspot.com