söndag 5 april 2009

Helg i stugan!

Mina fyra busfrön stortrivdes i vårvädret, fullfart hela helgen. Annars började söndagen med kallt och mulet väder, men ju längre dagen gick dess då skönare blev det.
Oliver älskar farmors vattenkannor. Han bara måste vattna allt, träden, buskarna, gräset, altan däcket och sina egna byxor. Och säger man till honom att nu räcker det, ja då hämtar vi bara vatten i havet. Så då är det bara att klä på honom flytvästen, för havet håller bara 9 grader ingen badtemperatur direkt.

Elliot tycker det är roligare med pappa´s kamera. Så då var det bara att hänga den runt hans hals och låta honom fota så mycket han bara ville. Och resultatet blev inte alls illa. Det blev faktiskt så bra att jag tänker göra en egen blogg artikel bara för hans kort. Kanske har han fått öga för det, det vore kul.


Henny passade på att lapa lite vårsol, när den tittade fram iallafall. Både Henny och jag tycker att det är riktigt skönt att komma hemifrån lite och bara koppla av. Och det kan man verkligen ute på havet.



I fredags fyllde Linda 30, så på lördagen var det kalas. Blogg grattis på dig. Jag väntar mig att du kommer och skryter med din nya systemkamera. Jag menar jag måste ju få prova den och jämföra lite, kanske måste jag inhandla en till:)
Avslappnad!




Inga kommentarer: