onsdag 15 april 2009

Datorhaveri!



Jaha då hände det. Jvla apparat, blir så förbannad. Nu startar den bara inte, den bara står och jobbar utan att något händer. Vi får väl hoppas att det är något enkelt, men med min tur så får jag väl inhandla en ny. Så nu har jag fått låna min brorsdotter Noras laptopp, tack för det. Man blir ju beroende av sin dator när man använder den till nästan allt, jag menar bank ärende och sånt görs ju vid datorn. För vem har tid att åka in till ett bankkontor:) Bloggen blir också lidande, men nu har jag lite mer att skriva om. Så snart kommer en hel uppsjö av inlägg, har bara inte några bilder till dem än men det kommer.

Datorberoende!

1 kommentar:

Gustav sa...

Är du sugen på nya sommarskor? Börja samla poäng här: http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887

Du samlar poäng för att sedan byta det mot ett presentkort på tex Bianco eller Nilssons, helt gratis.
Börja samla redan idag :D Lycka till !