måndag 6 april 2009

Elliot"fotografen"

Som sagt, Elliot fick ju låna pappas nya dyra kamera och fota lite. Så här är några axplock ur hans portfolio. Han fick Max att skimra i solen, en snygg bild enligt mig.
Han missade i och för sig båten, men annars tycker jag att de blev riktigt lyckat. Det glittrar ju.

pappas begäran fotade han dessa häng... vad det nu är. Men en klar och bra bild blev det iallafall.


Elliots favoritställe på Stekön är vid alla forten. Där får man berätta om kallakriget och världskrigen, det kan han inte höra nog om. Så nu funderar jag på att införskaffa lite fakta böcker, och läsa dem för honom. Vem vet, kanske jag lär mig något också?

Pappa får jag fotografera ölburken? Ja, men vält inte ut den. Det är min sista fiske öl.


Förbannade fisketurister:) Ja hela Ronneby skärgård var full av dem i helgen. Det var knappt någon mening att ge sig ut och fiska, för det var båtar i varenda vik. Så då får man skicka ut Elliot till att foto tråka dem lite. Vi vet vilka ni är, så stanna hemma nästa år:)


Elliot Åkesson!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hehehe.. du har fått konkurrens om kameran nu:) Hoppas ni får en trevlig påskhelg. Äter gott och har trevligt sällskap. Glad påsk till er alla. Kram nettan