måndag 16 november 2009

Hösten!

Får väl påpeka att hösten totalt har sugit musten ur mig. Det började ju bra med löven och alla de vackra färgerna, men nu. Nu är det ju bara grått blött och trist, inte en gnutta av energi att hämta någonstans. Har till och med beställt vitaminer, det har aldrig hänt förut. Men något måste göras, för allt i min omgivning blir ju också påverkade av att jag inte ORKAR. Familj, vänner ja till och med bloggen.Då är det tur att man kan hitta på lite roliga aktiviteter för hundarna iallafall. Här är det Viggo, Tuva och Ozzy som njuter av ett iskallt höst dopp. Det verkar inte störa dem att vattnet är kallt som in i helvetet. Nej det är ju bara att springa sig varm sen.
Det var bara mina knattar som höll sig på land. Mest för att de andra hussarna och mattarna hade massa med godsaker i sina fickor. Men också på grund av deras vaga intresse för att bada, det är kanske okej om det är 30 grader celsius i luften, men knappt då heller. Men kul det hade de ändå. Och faktiskt jag också!

MATTias!

Inga kommentarer: