torsdag 19 november 2009

Helgen!


Denna helgen bär det av till Sölvesborg. Där mellanlandar vi för att sedan tuffa vidare till Kristianstad för lite konsert gående. Det är Lars Winnerbäck vi ska gå och lyssna på, ingen personlig favorit men ser ändå jätte mycket fram emot det. Jag menar hur kan det vara tråkigt att släppa allt här hemma och bara njuta för en eller två dagar, man måste ju unna sig det ibland. Så att man inte springer in i den berömda menar jag( väggen för er som funderar ) Sen kan jag berätta att jag för första gången har suttit och spelat på vårat ps2 och tyckt att det var roligt. Har köpt en ratt med pedaler av familjen Stålhandske i Näsum. Jag var ju och lämnade Axel för lite parning, och fick helt enkelt en styrutrustning med mig hem. Problemet när vi kom hem var bara att hitta ett bilspel som fortfarande funkade, till slut fick vi igång gran turismo 3. Sen var det nästan slagsmål om vem som skulle ratta bilarna. För helt plötsligt var det fyra stycken som ville raca, två barn och två vuxna. Vi fick helt enkelt göra en tur ordningslista och följa den med militär precision, för den försöktes att kringås. Jädra huliganer!





Lekledare!

Inga kommentarer: