onsdag 28 oktober 2009

Imorgon!

Idag är sista arbets passet för denna veckan. Har nämligen tagit ut två semester dagar, torsdag och fredag natt. Det känns behövligt. Så nu får pojkarna och jag två dagar tillsammans under höstlovet. Kan väl lugnt säga att mina semester dagar är fullbokade ändå. Men det är med roliga aktiviteter som får en att glömma vardags lunken för en stund. Om förra helgen var uppbokad för arbete här hemma(blir lite denna helgen också) så är denna uppbokad för barnen och hundarna. Det börjar faktiskt redan idag med en inhandlad pumpa, ni vet hallowen. Och sen har vi bokat biljetter till bion imorgon, Upp heter filmen vi ska se. Det ska bli spännande och se om Oliver kan sitta och se en hel film utan att få myror i brallan. Jag får väl köpa en jätte popcorn för att hålla honom sysselsatt. Så nu är det bara att försöka få onsdagen att passera så snabbt som möjligt. Ut och gå med hundarna, lämna ungarna hos farfar och jobba sista eftermiddags skiftet. Sen kan jag börja njuta.

Trånar!

1 kommentar:

Åkesson sa...

Då kanske vi kan träffas där! Vi ska hämta Nora efter jag har jobbat sen ska vi också på bio