tisdag 29 september 2009

Väntans tider!

Är du aldrig klar husse! Snart, snart, väntar bara på att morgon besöket till toaletten ska ske, sen bär det av. Planerar cykel plus promenad runda idag, pojkarna får ju vara själva hemma en rätt lång stund idag. Så då är det lika bra att motionera dem ordentlig. För det är inget vidare att lämna under stimulerade hundar själva, då kan vad som helst hända( ut riven blomjord, söndertuggade leksaker) Nej jag ska nog trötta ut dem ordentligt. Och kanske får jag också lite motion på köpet, det är vad jag hoppas iallafall. Tycker faktiskt att all träning och motion börjar att verka nu. Från att bara ha ont överallt till att faktiskt må riktigt bra. Kanske börjar flåset komma igen, och jag tycker nog att valken runt midjan har minskat lite. Är nog mer en psykologisk grej, men mår jag bra psykiskt underlättar ju det en fortsättning av allt tränande. Så vi fortsätter i utstakat spår, och vem vet kanske är jag en riktig badpojk till nästa sommar;)


Muskelmassa!

Inga kommentarer: