tisdag 8 september 2009

Judo!

Imorgon drar det igång. Elliot ska börja träna judo och jag har lovat att jag också ska vara med. Så nu har jag skaffat MIG en judo dräkt, till Elliots förtret. Men det fanns inga i Elliots storlek på blocket, iallafall inte inom en tio mila radie. Men vi får beställa en på budo&fitness imorgon, klart att pojken ska ha en dräkt! Det är bara att hoppas att detta är sporten för storkillen, man vill ju att han aktiverar sig på något sätt. Och sen hoppas vi att min kropp fortfarande håller för lite kampsport, det ska bli ett sant nöja att prova på judo igen. Fick tre bälten på köpet, undra vilket de vill att jag bär under träningen? Måste väl vara det jag hade när jag slutade.Spännande spännande, kanske ska jag bara titta första dagen. Vi får se!
Ny idrottskarriär!

Inga kommentarer: