onsdag 9 september 2009

Victory!

Japp då var första judo passet avklarat. Elliot hade alla pappas kvalitéer från när jag var ung, smidig som en katt och betydligt starkare än sina jämnstora motståndare. Han imponerade faktiskt riktigt ordentligt på mig. Hoppas bara att han tycker att det är lika roligt som jag tycker att det är. För jag hade mjölksyra efter 7 minuters uppvärming, tur då att den äldsta i min grupp var 18 år och hade vit bälte. Men sprutar mjölksyran ut ur öronen är det inte lätt att fälla en 15 åring ens, fast försöka är skitroligt. Nej jag levde på att jag är 35 år och mycket starkare än alla andra. Så imorgon kommer jag att ha ont i hela kroppen, för jag har kastat en jädra massa fjortisar med bara ren styrka. Knappast så man ska göra, snarare tvärt om. Men jag vann! Alla matcherna! Hehehe!
Dumhuvud!

Inga kommentarer: