fredag 27 februari 2009

Hell´s Angel´s !

Idag invaderades kristallvägen av bikergänget Son´s of Tias. Ja folk flydde i panik, för de trotsade allt vad trafikregler heter(fråga bara Axel som blev ett roadkill )Jag tog mig mod och gick ut och plåtade lite. Det visade sig att de var riktigt snälla och trevliga, ja de till och med bjöd med mig på en runda runt kvarteret. Så nu är jag en prospekt till deras biker klubb.
Lite väl len haka för att vara en knutte eller? Arg var han iallafall när jag påpekade att han körde lite väl vilt i villakvarteret. Det finns ju för tusan barn i området, då måste man ju titta var man kör. Finns även lyktstolpar vid vägkanten som är där för en anledning.

Knutte nr 2 var lite bekymrad över sin Trike, mitten hjulet nådde liksom inte ner i marken. Och alla vet ju att det är drivhjulet, så då blev det bara en massa burnande. Det är coolt att burna också, men, vill man försöka hänga med sin hombre på turen runt kvarteret blir man rätt piced off av att bara stå still och bränna gummi.


El presidente!

Inga kommentarer: