söndag 15 februari 2009

Fest!

Igår var det fest, idag mår jag pest. Ja det här med att dricka måttligt har jag
totalt missat. Hinkade alldeles för mycket alkohol, och betedde mig som en tonåring. Tog en taxi hem till Fanny i Sölvesborg, 400 kr. Problemet var bara att jag hade tagit fel jacka, det fanns helt enkelt ingen plånbok i skeppar kavajen. Chauffören var lagom road av mitt lilla snedsteg, ja han
hotade till och med att ringa polisen. Det var bara att väcka stackars Fanny
och be om ett litet lån till min taxi nota. Skäms därför idag och vill be alla
om ursäkt för mitt dåliga ölsinne. Vill också tacka Ziss och Patrik för ett
mycket trevligt 40 års kalas, ni är bäst. Hoppas att jag inte ställde till för
mycket skit. Kommer liksom inte ihåg de sista timmarna, men de jag kommer ihåg var skitroliga. Henny sa att hade hon varit med skulle hon gett mig en smocka. Är man 35 år och kommer hem med fel jacka och fel skor, då ska man nog tänka om. Man är ju ingen tonåring längre. För er som blev lidande igår kan jag berätta att jag lider idag, är fruktanvärt bakfull.




Skamsen!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj så berusad du var..) stackare kan bara tänka hur du mådde i söndags..Va nog tur Henny inte va med...*L* Fu hade kanske haft blåklockor då..
Vi ses snart..)