onsdag 11 februari 2009

The four horsemen!

Tänk att jag har gjort dessa fantastiska pojkar, är inte utan att man är ordentligt mallig. Har fått höra så mycket vänliga saker från skolan och dagis att jag inte kan sluta le. All ilska och temperament har de inte sett röken av där. Nej det är nog så att de gör av med den hemma, för att sen vara små änglar när de är borta. Det är iallafall min teori. Det känns skönt att veta, för jag tar mycket hellre det hemma, än att låta någon stackars fröken få försöka hantera ett raseri utbrott i skolan:)
Här är mina coola pojkar med skägg, Killer och King. Till skillnad från Elliot och Oliver så är de som lamm hemma, men grymma när de träffar andra. Då ska man morra, skälla och spänna varenda muskel i hela kroppen. Liten men tuff är ju ett uttryck man skulle kunna andvända på mina hundar, och då är det ett under statment. Ja jag försöker och försöker att prägla in min lugna och bestämda inställning(Cesar Millan) men till vilken nytta? Dom ska bara vara topdogs på Ekenäs!
Men en sak är säker, det är mina och Hennys pojkar. Och då gör man sig hörd eller sedd på ett eller annat sätt. Oavsett om det är hemma, i skolan eller på Kristallvägen. Alla känner dem,det är ju Åkessons pojkar!
2+2=4 !!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka gossiga vovvar.