fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13!

Fredagen den 13, klart som fan att bilen inte går igenom besiktningen då. Va fan tänkte jag på när jag bokade tid idag:) Nya bromsslangar fram är vad som behövs, så nu är det bara att kolla runt och se vem som är billigast på att utföra det arbetet. Damen på bilprovningen var snäll nog att förklara att jeppssons är nog inte det billigaste alternativet, men om jag gjorde det där så behövde jag inte komma tillbaka för om besiktning. Titta runt, det hade jag gjort, sa hon. Förmodligen så är det snor dyrt på jeppssons då, hmm ja ja.

Imorgon är det Lördagen den 14, alla hjärtans dag. Lustigt, kanske skulle jag ha bokat besiktning då istället. Men bromsarna är ju rätt så j-vla viktigt, så då är det bara att skrida till verket. Alla hjärtans dag, då måste vi köra till staden och handla lite presenter till mina nära och kära. Måste bara lägga in mitt veto angående alla låtsas helger, det är ju jädra trevligt, men det är bara en massa trams för att man ska handla låtsas hjärtan, choklad och annat skräp. Allt för att handlarna ska göra några kronor extra. Men eftersom att alla tycker om att få presenter, köper man det med hull och hår. Så Henny läser du detta ska du veta att jag nöjer mig med en kram och lite mys när barnen sover, då mår jag som fisken i vattnet.
Lätt lurade!

Inga kommentarer: