onsdag 1 oktober 2008

Väntar!

Oliver och jag sitter och väntar på att Elliot ska komma hem. Sen bär det av till Svängsta och Karlshamn. I Svängsta ska vi hämta mina lagade fiskerullar, hoppas att de har gjort ett bra jobb. Sen far vi till Karlshamn för att vaccinera Max och äta Mac Donalds. Elliot slutar skolan vid 13:00 så vi får vänta lite till. Idag skulle Elliot fotograferas i skolan, han blir säkert bra, det blir han alltid, rena fotomodellen. Men Oliver tycker inte alls om att vänta, han är ju hungrig på hamburgare för f-n. Så jag får aktivera honom lite, alldeles nyss tittade vi på snygga brudar som pussars till musik(rock videos), det tycker han om att se på. Det gör hans pappa också, mest för musikens skull inte brudarna.(lovar älskling) För mig finns det bara en brud och det är Henny. Fast Oliver säger att det är hans brud det också, och att de ska gifta sig hmm. Han är en fantastisk liten pojk men min brud ger han f-n i he he. Saknar dig gumman, hoppas du har det bra på jobbet. nu måste jag aktivera vidare och dammsuga lite . Man vill ju ligga bra till när du kommer hem.
Love you Babe!!







Inga kommentarer: