måndag 13 oktober 2008

Äventyr i skogen

Vi packade matsäckarna och tog på oss lite oömma kläder, sen for vi upp till bokstigen för att möta upp bröderna Åkessons med familjer. Ut i skogen skulle vi, och iväg bar det. Hundarna först och barnen sist, eller hundarna var överallt , man fick minsann ha lite koll på var de var annars blev man omkullsprungen(för Axel är rent hopplös på att tippa omkull folk)Vi hittade en glänta där det finns ett bänkbord, där dukade vi upp och fikade lite, sen var det kojbyggande för hela slanten. Tur att Pär och Marcus hade sina mini sågar med sig, för det hade jag totalt missat. Det enda jag tänkte på var kameran. Ja ja , jag fick fota och de fick bygga , lika bra det! Alla hade roligt, hundarna lekte och ungarna ville inte sluta, men vi får fortsätta nästa gång Nora och Sam kommer på besök, och då ska jag ta med min mini såg och min lilla yxa. Det ska bli lattjo.
På återseende!!!

Inga kommentarer: