onsdag 10 februari 2010

Jaha..



Två hostiga snoriga ungar med febertoppar. OS sjukan har jag redan fått höra på jobbet, men de kunde inte haft mer fel. För är det något jag inte vill just nu, är det att bli sjuk. Har suttit med ett skadat knä som hindrat mig från att agera helt oberört i en vecka. Så nu känner jag ett jätte sug för att träna och svettas lite, inte ligga i sängen och frysa. Nej fy f-n för att bli sjuk nu. Så nu ska här inhandlas vitaminer och diverse hälsokost för att försöka förhindra eventuella sjukdomar;) Denna vår blir bara mer och mer spännande. Har precis haft elektrikern hemma, så snart är husbygget i full gång igen. Och i Mars blir det tävlingarnas månad, först Axel som ställs i Malmö sedan judo tävling på hemmaplan, om knät har läkt vill säga. Så tävlings människan i mig kommer att få sitt lust mätte i år, känns toppen. Sedan är det ju faktiskt OS också,men det enda jag känner att jag måste se live är OS-hockeyn. Allt det andra kan man ju slö titta på dagen efter. Men det är inte utan att man börjar bli lite patriot, så HEJA SVERIGE!

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som os sjukan..:)
hoppas jag mä få den .go sweden
krya på er mvh jon