tisdag 19 januari 2010

Uppåt värre...




Japp! Känner mig glad och upprymd, mår som ett barn på julafton faktiskt. Min nya BLÅA judo dräkt är på väg, passerade Jönköping vid 02:00 tiden inatt. Så snart! Men det är inte enbart dräktens förtjänst att jag mår toppen, nej det är nog en kombination av en massa andra saker. Rörmokarna är på intågande, så snart kan jag fortsätta med min övervåning. Alla i min familj verkar vara i bra fas med sina liv, vilket i sin tur naturligtvis smittar av sig. Hundarna verkar gå på happy piller, för så kelna och tillgivna har de aldrig varit innan. Ändå tycker jag att det kunde ägnats lite mer tid för päls och klo vård på mina små schnauzers. Men summan av allt detta är att hos familjen Åkessons mår vi toppen just nu, det är bara mitt knä som spökar. Inget lite vila kan fixa, synd bara om min nya dräkt kommer. Jag får vara med och hjälpa till i den yngre gruppen, så att jag får ta på mig den iallafall!
Happy happy!

Inga kommentarer: