fredag 1 januari 2010

2010!


Då går man in på tredje året som bloggare. Får säga att jag tappade gnistan för hela blogg grejen i December. Men kanske att den återkommer i år, vi får se. Men en sak är säker, det finns mycket att se fram emot 2010. Om man sedan har lust att skriva om det är en annan femma. Året kommer ju att börja med ett nödvändigt ont, jag blir ett år äldre och ytligare lite rynkigare(who cares) Sen kommer jag att byta tillbaka till mitt gamla skift, b-skiftet. Och det känns riktigt bra, för där jobbar ju Jonte och Pär. Så nu blir det enklare att planera fisketurer och träningspass. Och det är ju livsviktigt för både mitt välbefinnande och mina rynkor:) Så nu ser jag fram emot mitt sunda och roliga 2010, det måste det ju bara bli!
Snart 36 åringen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte om en sådan gammel man klara att komma tillbaks till skift B, nu när vi fått upp tempot ;o)