onsdag 9 december 2009

Full Rulle!



Okej vi får väl lägga in ett inlägg och berätta lite vad som händer så här i jultider. Veckorna är fullbokade, så det blir mycket lite datortid helt enkelt. Men vi börjar med dagens roligaste, det var gradering i judon och Elliot tog sin första skalp. Så nu är han vit bältare med gult streck, och stolt som en tupp. Med all rätt, han fick till och med hjälpa sin med graderade genom att visa hur han skulle göra. En annan kul grej med judon är att jag lurat med både frugan och lillebrorsan. Så nu är vi ett helt kompani, det ända negativa är att nu förlorar jag matcher ibland. Ni vet Henny är svinigt bra i judo;) Nog om judo det händer andra spännande saker också. Imorgon är det t.e.x julfest med lucia tåg. Det är klass 1 i saxemara skolan som bjuder till fest. Elliot ska vara stjärngosse och jag är ansvarig för dansen kring granen. Hur fan gör man när man dansar kring granen? Jag menar är det samma låtar som man kör kring midsommar stången eller? Måste ta reda på det. Om någon vet är ni välkomna att höra av er! Sen är det ju Fredag och final i idol, fast det allra viktigaste den dagen är att Elliot fyller 8 år! Min lilla älskade Elliot blir 8, det är inte klokt. Jag är ju bara 25, så jag var alltså 17 när han föddes. Hmm tiden rinner i ett rasande tempo. Man hade bra gärna bromsat den lite, stannat upp och njutit lite mer av varje dag. Får börja med det imorgon. Risken med det är väl att Henny blir vansinnig. Det är ju trots allt Jultider.
Njutaren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Familjen åkesson!
Idag händer mycket roligt Lille Elliot fyller 8 år inte klokt vad tiden går , vi vill hälsa Elliot Grattis och massa pussar & kramar från Sölvesborg.
Sen ännu ett grattis till framgången i judon jätte kul Elliot du är bäst !
Vi ses i morgon , ha en toppen födelsedag kan ju inte bli bättre dag för dig idag, idol final ikväll som du älskar:)
Många pussar och kärlek från kusin Wille med familj!