onsdag 2 december 2009

3:e December!


Japp, då är stress månaden igång. Har bestämt mig för att försöka att inte låta stressen eskalera för mycket i år. Men det kommer inte bli lätt, för redan är folk som galningar i affärerna. Men det är bara att andas lugnt och försöka få ner pulsen till normalt. Är därför ingen jätte fan av julen och allt där till, men det kan man ju inte säga högt. Man vill ju att barnen får uppleva samma glädje och spänning som man själv kände i deras ålder, fria från allt ansvar, och med stor fokus på gåvor och andra glädje ämnen som kommer med julen. Ja för en gång i tiden älskade jag också julen. Julafton och födelsedagen var ju årets höjdpunkter som barn. Så nu kniper jag käft, ler och ser glad ut. För inte vill jag sabba något så magiskt för mina barn. Nej det är bara att lära sig hantera stressen, och ge sig ut på staden för magi inköp. För jag är inte viktigast i världen längre, nej jag kommer nog inte för än på fjärde plats. AND I LOVE IT!!



JULEN FRAMFÖR ALLT!!

Inga kommentarer: