tisdag 6 april 2010

....lov

Japp idag kombinerade vi hund rastning med korvgrillning i skogen. Jag hade ett perfekt ställe vid bäcken där det både var lä och solsken. Sen är det ju aldrig fel att hänga vid bäcken så här års, det aktiverar liksom barnen utan att man behöver säga till. Får väl dock erkänna att jag sprang där och lekte jag med. Var ju tvungen att rensa upp alla gamla löv och grenar som var i vägen om vi skulle ha ett bark båts race:)
En engångs grill och ett paket med korvar är ju ett perfekt sätt att få ungarna stilla en stund, och faktiskt äta lite. Och vad är väl godare än en grillad med bröd när man har jobbat hårt i dammen.

Korvoholics. Tjena brorsan har du en korv över eller?


Ja vi hann till och med stanna till i Bea´s hage för lite Starwars lek. Björken är årtusende Falken. Ja pojkarna har verkligen låtit fantasin flöda idag, jag behöver kanske inte förklara att de somnade utan att pappa låg hos dem idag. Nä för jag sitter vid datorn!



loviga!

Inga kommentarer: