söndag 7 mars 2010

Snart..



Snart ska Axel in i ringen igen. Han ska bara läka sin inflammerade anal säck först. Ja denna vinter har varit ett riktigt gissel för lillkillen, först kennelhosta och nu anal säcks inflammation Men han verkar ha gott läkekött i sig, för det ser riktigt bra ut där bak. Lika bra att få en veterinärs utlåtande innan jag slår på stora trumman. Så imorgon åker vi till Lyckeby för en check up. Peppar peppar..


Snart är det 20 årig återträff med mina gamla klasskompisar från 9:an. Det tråkiga är att vi verkar inte bli mer än 4-5 stycken. Men man får väl göra det bästa av situationen och ha riktigt roligt iallafall.


Snart hoppas jag att mitt ömma knä har läkt riktigt. Så att all träning kan ta fart på högsta nivå. Tycker inte om att behöva hålla igen, och inte kunna ge Pär eller de andra en riktig match. Sen hoppas jag att det ska gå att tävla i April. Får nog åka till någon expert för ett utlåtande hmmm..
Väntans tider!

Inga kommentarer: